Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday 6 March 2011

About Me







Assalamualaikum....
tujuan saya uat blog nie sekadar ingin meluahkan ape yang tersirat di dalam hati saya nie je. saya tgok skrg ramai yang dah de blog. so saya pk teringin jugak saya nak uat blog. hehehehe. ok 1st sekali saya cerita tntg diri saya dlu k. nama saya Nur Syafiqah Binti Sazali. kwn2 saya ada pggl ika, angah n piqah. dlm family nama pggiln yg family saya pggl "angah".asal dr Kedah Darul Aman. umo bru 21 taun(muda lg beb) hik3....tp x nmpk mcm 21 pown kan..kan..kan??? hehehe bnyk owg ckp saya nie msh dak skol lg (2 yg best 2) hak3. saya ank no 2 dr 4 adik beradik. dlm 4 owg nie saya lar yg plg degil sikit. bnda yg diorg x bg uat n pakai bnda 2 lar saya nak uat n pakai sgt2 hahaha....



saya nie seorg yg simple. ramai kat luar sana yg x kenal saya kata saya nie seorg yg sombong, padahal saya nie cool je n open. mybe tgok cra saya berjln kot yg nmpk mcm saya nie seorg yg sombong. erm..uatever!!!! saya still study lg. yelar semua owg mesti nak smbg study bila dah hbs spm, betul x???  mula2 saya dpt study kat Kolej Professional Mara Seri Iskandar (KPMSI) kat perak. saya study kat tmpt 2 just 1 sem je. yelar saya nie x lyk dok kat kpm 2 lama2. sbb ape saya x lyk??? erm mls saya nak cerita.huhu. tp saya still dpt tawaran study lg. ok tempt saya study skrg  nie di Politeknik Sultan Abdul Halim Mu'adzam Shah. taun nie saya last sem kat poly 2. bln 4 nie saya dah hbs so mmg hepy sgt2. hehehe!!! 



ha..kalo ade sp2 nak  follow n view my blog silakan. sp lar kite nak mlrg kan!!! hehehehe.. kalo de sp yg rajin nak komen kat my blog nie pown boleh je.. i x mrh pown!!!
erm..ok lar saya rasa ckup lar saya tulis sedikit sebnyk tntg dri saya nie..kalo tulis pnjg2 korg bukn nak bca sgt pown kan huhuhu. 2 pown dah pnjg saya tulis. kire ok lar kan. k lar Assalamualaikum, bbye!!!

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More